Συνολική διάρκεια: 56 ώρες (8 εβδομάδες)
Μονάδες ECVET: 2,24 ECVET 
Θεματικό Πεδίο: Κοινωνικών Επιστημών
Hμερομηνία έναρξης - λήξης του προγράμματος:
31.10.2022 – 23.12.2022

Μέθοδος υλοποίησης και διαδικασίες παρακολούθησης:
Εξ αποστάσεως
Πληροφορίες:
Σαλεπάκη Ασημένια, Email: asimenia.salepaki@gmail.com

Τίτλος Προγράμματος: Προγράμματα Διασυνοριακής Συνεργασίας: Μια Πρόκληση για τις Διασυνοριακές Περιοχές

Συνολική διάρκεια: 8 εβδομάδες, 56 ώρες

Μονάδες ECVET : 2,24 ECVET

Μέθοδος υλοποίησης και διαδικασίες παρακολούθησης: Εξ αποστάσεως

Θεματικό Πεδίο: Κοινωνικών Επιστημών

Διδακτικές Ενότητες του Προγράμματος:

1. Περιφερειακή Πολιτική, Διασυνοριακή Συνεργασία, Προγράμματα Διασυνοριακής Συνεργασίας που αφορούν την Ελλάδα
2. Σχεδιασμός Πρότασης Έργου Διασυνοριακής Συνεργασίας
3. Υλοποίηση Έργου Διασυνοριακής Συνεργασίας
4. Αξιοποίηση Αποτελεσμάτων Έργου Διασυνοριακής Συνεργασίας – Καλές Πρακτικές

Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα έχει ως γενικό του στόχο την απόκτηση γνώσεων από τους εκπαιδευόμενους σε θέματα διασυνοριακής συνεργασίας και συγκεκριμένα στο σχεδιασμό, τη διαχείριση και την υλοποίηση έργων διασυνοριακής συνεργασίας που χρηματοδοτούνται από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά εργαλεία. Οι ειδικοί στόχοι του προγράμματος είναι η απόκτηση των απαραίτητων δεξιοτήτων από τους εκπαιδευόμενους, έτσι ώστε να είναι σε θέση με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης να υποστηρίξουν έναν φορέα σε όλες τις φάσεις ενός έργου διασυνοριακής συνεργασίας, από τον σχεδιασμό του μέχρι και την ολοκλήρωση του και την κεφαλαιοποίηση των αποτελεσμάτων του.

Τα μαθησιακά αποτελέσματα του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι τα ακόλουθα:
1. Γνώσεις: μετά το πέρας του προγράμματος ο/η εκπαιδευόμενος/η θα είναι σε θέση να: (α) γνωρίζει βασικούς όρους της Περιφερειακής Πολιτικής της ΕΕ, (β) γνωρίζει βασικές έννοιες της ευρωπαϊκής εδαφικής συνεργασίας, (γ) γνωρίζει τα Προγράμματα Διασυνοριακής Συνεργασία που αφορούν την Ελλάδα.
2. Δεξιότητες (Ψυχοκινητικές): μετά το πέρας του προγράμματος ο/η εκπαιδευόμενος/η θα είναι σε θέση να: (α) σχεδιάζει μια πρόταση έργου διασυνοριακής συνεργασίας, (β) διαχειρίζεται και να υλοποιεί ένα έργο διασυνοριακής συνεργασίας, (γ) αξιοποιεί και να κεφαλαιοποιεί τα αποτελέσματα ενός έργου διασυνοριακής συνεργασίας.
3. Συμπεριφορές/Στάσεις (Κοινωνικές/Συναισθηματικές): μετά το πέρας του προγράμματος ο/η εκπαιδευόμενος/η θα είναι σε θέση να: (α) μπορεί να συνεργάζεται με ανθρώπους άλλων φορέων από χώρες του εξωτερικού, (β) μπορεί να επικοινωνεί και να προωθεί τα αποτελέσματα ενός έργου διασυνοριακής συνεργασίας.

Ως δυνητικοί συμμετέχοντες στο πρόγραμμα αναφέρονται ενδεικτικά οι εξής κατηγορίες:
• Στελέχη και Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων
• Στελέχη Εθνικών, Περιφερειακών ή Τοπικών Αρχών
• Στελέχη Δημόσιων Οργανισμών Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα
• Στελέχη Ιδιωτικών Οργανισμών Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα
• Μέλη Οργανώσεων και Συλλόγων
• Ερευνητές-Φοιτητές

Στοιχεία Επιστημονικά Υπεύθυνου

Ονοματεπώνυμο: Δημήτριος Κουρκουρίδης

Ιδιότητα: Μηχανικός Χωροταξίας Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Phd

Email Επιστημονικά Υπεύθυνου: kourkourdis@yahoo.gr

Τμήμα: Διδάσκων Α.Π.Θ. / Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης

Σχολή: Πολυτεχνική Σχολή Α.Π.Θ.

Πλήρες βιογραφικό σημείωμα Επιστημονικά Υπεύθυνου:

https://kedivim.eap.gr/wp-content/uploads/2022/07/CV_kourkouridis_19.07.2022.pdf

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα Επιστημονικά Υπεύθυνου

Ο Δημήτρης Κουρκουρίδης γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη, είναι Διπλωματούχος Μηχανικός Χωροταξίας Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης και  κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων του ΑΠΘ στα αντικείμενα της Γεωγραφίας-Χαρτογραφίας, καθώς επίσης και στο αντικείμενο του Σχεδιασμού, Οργάνωσης και Διαχείρισης Συστημάτων Μεταφορών. Τον Μάιο του 2021 ολοκλήρωσε την διδακτορική του διατριβή στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης του ΑΠΘ με αντικείμενο «Κοινωνικοχωρικές Διαστάσεις των Εκθέσεων, Πόλη και Αλληλεπιδραστικές Δυναμικές: Η Περίπτωση της Θεσσαλονίκης». Κατά το Ακαδημαϊκό Έτος 2021-2022 διδάσκει ως ακαδημαϊκός υπότροφος στο Τμήμα Περιφερειακής και Διασυνοριακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης του ΑΠΘ.  Εργάζεται στην Τεχνική Υπηρεσία της ΔΕΘ-HELEXPO και στο Ινστιτούτο Εκθεσιακών Ερευνών – Ι.Ε.Ε. ως ερευνητής από το 2007, όπου και συμμετείχε στην εκπόνηση μεγάλου αριθμού ερευνών και μελετών με εκθεσιακό αντικείμενο. Παράλληλα έχει συμμετάσχει στο σχεδιασμό, στη διαχείριση και στην υλοποίηση Ευρωπαϊκών και Συγχρηματοδοτούμενων Έργων. Τέλος έχει δημοσιεύσει δεκάδες άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια πάνω στα αντικείμενα των ερευνητικών του ενδιαφερόντων.

Εκπαιδευτές

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα Εκπαιδευτή 1

Ο Ιωάννης  Αγγέλου είναι δημοσιογράφος και σύμβουλος επικοινωνίας και μέσων ενημέρωσης. Έλαβε το διδακτορικό του στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας και Θράκης, έχει εργαστεί για περισσότερα από δέκα χρόνια στο τμήμα ειδήσεων του τρίτου ραδιοτηλεοπτικού προγράμματος της ΕΡΤ και στον Δημοτικό Ραδιοφωνικό Σταθμό Θεσσαλονίκης. Εργάστηκε επίσης σε εβδομαδιαίες εφημερίδες και περιοδικά στη Θεσσαλονίκη και συνεργάστηκε με το BBC World και το ARD (Association of Public Broadcasting Corporations in the Federal Republic of Germany). Έλαβε το προπτυχιακό του Δίπλωμα Πολιτικών Επιστημών και το μεταπτυχιακό του Δίπλωμα Πολιτικής Ανάλυσης από το Τμήμα Πολιτικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η διδακτορική του διατριβή εξέτασε τη σχέση μεταξύ των μετρήσεων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της επισκεψιμότητας των ιστοσελίδων των μέσων ενημέρωσης.

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα  Εκπαιδευτή 2

Ο Σπυρίδων Χιωτέρης είναι πτυχιούχος στη Λογιστική και στη Χρηματοοικονομική Διοίκηση από το Anatolia College της Θεσσαλονίκης και έχει Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με ειδίκευση στα Χρηματοοικονομικά από το University of Wales. Έχει εργαστεί ως Υπεύθυνος Έρευνας και Ανάλυσης, στον  Σύνδεσμο Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, ως Σύμβουλος Επενδύσεων στην CONTALEXIS FINANCIAL SERVICES, στην ΩΜΕΓΑ Χρηματιστηριακή - ΩΜΕΓΑ Τράπεζα και στην Εθνική Π & Κ Χρηματιστηριακή, ως Βοηθός Οικονομικός Ελεγκτής στην AMYLUM HELLAS (Πρώην ΒΙΑΜΥΛ) και ως Διοικητικός Διευθυντής στο Mediterranean College της Θεσσαλονίκης. Από το 2006 έχει τα καθήκοντα Γενικού Διευθυντή στην Ελληνική Συμβουλευτική. Παράλληλα, έχει εμπειρία σε πολλές μελέτες, επιχειρησιακά σχέδια και Ομάδες Έργου, ενώ έχει και επιστημονικές δημοσιεύσεις σε σχετικά αντικείμενα. Επίσης, έχει πολύχρονη διδακτική εμπειρία σε Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης, Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης και Κολέγια.

Δ.Ε.1. Περιφερειακή Πολιτική, Διασυνοριακή Συνεργασία, Προγράμματα Διασυνοριακής Συνεργασίας που αφορούν την Ελλάδα

Στην πρώτη ενότητα αναλύεται η Περιφερειακή Πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στην συνέχεια η ενότητα επικεντρώνεται στην Ευρωπαϊκή Εδαφική Συνεργασία και συγκεκριμένα στη Διασυνοριακή Συνεργασία. Τέλος η ενότητα ολοκληρώνεται με ανάλυση των προγραμμάτων διασυνοριακής συνεργασίας που εφαρμόστηκαν τις τελευταίες προγραμματικές περιόδους (2007-2013 και 2014-2020), αλλά και αυτά που αναμένονται να εφαρμοστούν στην επόμενη περίοδο 2021-2027. Τα Προγράμματα που αναλύονται είναι αυτά που αφορούν την Ελλάδα, δηλαδή αυτά στα οποία μπορούν να συμμετέχουν ελληνικοί φορείς.

Διάρκεια σε ώρες: 6, Αξία: 0,56 ECVET

Υπεύθυνος εκπαιδευτής: Δρ. Ιωάννης Αγγέλου

Δ.Ε.2. Σχεδιασμός Πρότασης Έργου Διασυνοριακής Συνεργασίας

Στην δεύτερη ενότητα αναλύεται η διαδικασία σχεδιασμού ενός έργου διασυνοριακής συνεργασίας συνολικά, από την σύλληψη της ιδέα, στην αναζήτηση της κατάλληλης πρόσκλησης, στο σχεδιασμό-συγγραφή της πρότασης, μέχρι και την αξιολόγησή της. Ουσιαστικά στην ενότητα αυτή αναλύονται όλες οι διαδικασίες σχεδιασμού του έργου που στην φάση αυτή έχει την μορφή της πρότασης.

Διάρκεια σε ώρες: 6, Αξία: 0,56 ECVET

Υπεύθυνος εκπαιδευτής: Σπυρίδων Χιωτέρης

Δ.Ε.3. Υλοποίηση Έργου Διασυνοριακής Συνεργασίας

Στην τρίτη ενότητα αναλύεται η φάση της υλοποίησης ενός έργου διασυνοριακής συνεργασίας, από τις διαδικασίες project management, την οικονομική διαχείριση του έργου την υλοποίηση του φυσικού αντικειμένου, την πιστοποίηση των δαπανών, μέχρι και την ολοκλήρωση και το κλείσιμο του έργου.

Διάρκεια σε ώρες: 6, Αξία: 0,56 ECVET

Υπεύθυνος εκπαιδευτής: Δρ. Δημήτρης Κουρκουρίδης

Δ.Ε.4. Αξιοποίηση Αποτελεσμάτων Έργου Διασυνοριακής Συνεργασίας – Καλές Πρακτικές

Στην τέταρτη ενότητα αναλύονται οι απαιτούμενες διαδικασίες μετά τη λήξη ενός έργου διασυνοριακής συνεργασίας. Οι διαδικασίες αυτές, χωρίς να είναι προαπαιτούμενος από τα προγράμματα είναι κρίσιμες, καθώς προσφέρει δυνατότητες αξιοποίησης και κεφαλαιοποίησης των αποτελεσμάτων των έργων με βιώσιμο τρόπο. Ειδικότερα στην ενότητα αυτή εξετάζεται η διαδικασία διαχείρισης των αποτελεσμάτων και της κληρονομιάς που προκύπτει από την υλοποίηση του έργου. Τέλος στην συγκεκριμένη ενότητα παρουσιάζονται παραδείγματα καλών πρακτικών από επιτυχημένα έργα Διασυνοριακής Συνεργασίας που έχουν υλοποιηθεί.

Διάρκεια σε ώρες: 6, Αξία: 0,56 ECVET

Υπεύθυνος εκπαιδευτής: Σπυρίδων Χιωτέρης

Τίτλος ενότηταςΕβδομάδαΏρεςECVETΕΚΠΑΙΔΕΥTHΣ/ΤΡΙΑ
Περιφερειακή Πολιτική, Διασυνοριακή Συνεργασία, Προγράμματα Διασυνοριακής Συνεργασίας που αφορούν την Ελλάδα170,28Δρ. Ιωάννης Αγγέλου
Περιφερειακή Πολιτική, Διασυνοριακή Συνεργασία, Προγράμματα Διασυνοριακής Συνεργασίας που αφορούν την Ελλάδα270,28Δρ. Ιωάννης Αγγέλου
Σχεδιασμός Πρότασης Έργου Διασυνοριακής Συνεργασίας370,28Σπυρίδων Χιωτέρης
Σχεδιασμός Πρότασης Έργου Διασυνοριακής Συνεργασίας470,28Σπυρίδων Χιωτέρης
Υλοποίηση Έργου Διασυνοριακής Συνεργασίας570,28Δρ. Δημήτρης Κουρκουρίδης
Υλοποίηση Έργου Διασυνοριακής Συνεργασίας670,28Δρ. Δημήτρης Κουρκουρίδης
Αξιοποίηση Αποτελεσμάτων Έργου Διασυνοριακής Συνεργασίας – Καλές Πρακτικές770,28Σπυρίδων Χιωτέρης
Αξιοποίηση Αποτελεσμάτων Έργου Διασυνοριακής Συνεργασίας – Καλές Πρακτικές870,28Σπυρίδων Χιωτέρης
Σύνολο8562,24 

Διδασκαλία & Παρακολούθηση:

Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει την Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση. Η διδασκαλία μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού και ανάπτυξη δραστηριοτήτων, προκειμένου να εξασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του Εκπαιδευόμενου. Όμως, συμπληρωματικά και με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά περίπτωση πραγματοποιείται και σύγχρονη μάθηση μέσω συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

Η διανομή του εκπαιδευτικού και υποστηρικτικού υλικού γίνεται σταδιακά και σε εβδομαδιαία βάση. Το εκπαιδευτικό υλικό βρίσκεται on-line, σε ψηφιακή μορφή, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα τοπικής αποθήκευσής του. Είναι εύκολα εκτυπώσιμο για τους χρήστες που προτιμούν το έντυπο υλικό. Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα ανάρτησης υλικού και εργασιών από την πλευρά των επιμορφούμενων προς αξιολόγηση.

Περιγραφή εκπαιδευτικού υλικού:

Σε κάθε διδακτική ενότητα υπάρχει βιντεοσκοπημένη διάλεξη, όπου παρουσιάζονται αναλυτικά τα αντικείμενα της συγκεκριμένης ενότητας. Επιπλέον παρέχεται στους εκπαιδευόμενους, εκπαιδευτικό υλικό σε μορφή κειμένου, έκτασης 30-40 σελίδων περίπου, όπου αναλύονται τα αντικείμενα της ενότητας, ενώ παρουσιάζονται και εφαρμοσμένα παραδείγματα πάνω σε αυτά.

Τρόπος αξιολόγησης των εκπαιδευομένων:

Σε κάθε ενότητα, ο εκπαιδευόμενος αξιολογείται για τις γνώσεις που απέκτησε, μέσω τεστ αξιολόγησης που περιλαμβάνει ερωτήσεις όλων των τύπων (πολλαπλής επιλογής, σύντομης ανάπτυξης κλπ.).

Αξιολόγηση Προγράμματος

Για την αξιολόγηση των παρεχόμενων από το Πρόγραμμα υπηρεσιών σε επίπεδο εκπαιδευτικού έργου αλλά και διοικητικής και τεχνικής υποστήριξης, ο Εκπαιδευόμενος  στο τέλος του προγράμματος καλείται να συμπληρώσει ενιαίο ερωτηματολόγιο, το οποίο περιλαμβάνει συγκεκριμένους άξονες και δείκτες αξιολόγησης, που επεξεργάζεται και παρακολουθείται από την ΜΕΑΕ του Ε.Α.Π. [1]

Τύπος χορηγούμενου πιστοποιητικού

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, χορηγείται «Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης» καθώς και «Παράρτημα Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης», στα οποία αναγράφονται τα εξής στοιχεία: α) η διάρκεια του προγράμματος σε ώρες, β) η μέθοδος διδασκαλίας, γ) οι πιστωτικές μονάδες (ECVET) και δ) οι τίτλοι των θεματικών ή διδακτικών ενοτήτων του προγράμματος.

Τα πιστοποιητικά υπογράφονται από τον Επιστημονικά Υπεύθυνο του Προγράμματος, τον Πρόεδρο του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ και τον Διευθυντή του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ και θα είναι διαθέσιμα μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος. Σε περίπτωση μη επιτυχούς ολοκλήρωσης του Προγράμματος χορηγείται απλή «Βεβαίωση Παρακολούθησης». Για τη χορήγηση των πιστοποιητικών απαιτείται επιπλέον και η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων του Προγράμματος. 

Λοιπές Υποχρεώσεις  Εκπαιδευομένων

Πέρα από την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, για τη χορήγηση του Πιστοποιητικού απαιτούνται τα εξής από τους εκπαιδευομένους:
• Αποπληρωμή του συνόλου των τελών συμμετοχής
• Αποδοχή συμμετοχής τους στη διαδικασία αξιολόγησης του προγράμματος

Υποχρεώσεις Εκπαιδευτών

Οι υποχρεώσεις των εκπαιδευτών είναι οι ακόλουθες:
• Επικοινωνεί μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας με τους εκπαιδευόμενους απαντώντας σε απορίες / διευκρινίσεις που τυχόν έχουν διατυπωθεί από τους εκπαιδευόμενους.
• Αναρτά στην εκπαιδευτική πλατφόρμα ανακοινώσεις αναφορικά με το μάθημα και τον τρόπο διεξαγωγής του
• Επιλύει απορίες, κατευθύνει τους εκπαιδευόμενους στην σωστή μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού, προτείνει επιπρόσθετη βιβλιογραφία -εφόσον ζητηθεί.
• Παροτρύνει τους εκπαιδευόμενους για συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία, εφόσον διαπιστωθεί ότι κάποιοι απέχουν από την εκπαιδευτική διαδικασία.
• Ασκεί κάθε έργο ή εργασία που άπτεται της εκπαιδευτικής υποστήριξης των εκπαιδευόμενων.
• Βαθμολογεί τις ερωτήσεις ανάπτυξης (ερωτήσεις ανοικτού τύπου) και τις εργασίες των εκπαιδευόμενων.

[1] Σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ., Άρθρο 8

Απαιτούμενα τυπικά προσόντα και απαραίτητα δικαιολογητικά:

• Βασικές γνώσεις χειρισμού Η/Υ, πρόσβαση στο διαδίκτυο
• πισύναψη Βιογραφικού Σημειώματος

Τρόπος εγγραφής στο πρόγραμμα:

Η εγγραφή στο Πρόγραμμα γίνεται ηλεκτρονικά με την υποβολή Αίτησης Εγγραφής στο https://apps.eap.gr/kedivim/web/

Δίδακτρα και τρόπος πληρωμής:

Το κόστος παρακολούθησης του προγράμματος είναι 300€. Σε φοιτητές, ανέργους, πολυτέκνους και ΑΜΕΑ υπάρχει η δυνατότητα έκπτωσης 20% (κόστος παρακολούθησης 240€).

Η διαδικασία πληρωμής των δόσεων έχει ως εξής:

• 20% των διδάκτρων (60€) ως προκαταβολή
• 50% των διδάκτρων (150€) κατά την έναρξη
• 30% των διδάκτρων (90€) με την ολοκλήρωση του προγράμματος

Οι εκπτώσεις στα δίδακτρα συμμετοχής δεν μπορούν να είναι αθροιστικές, καθώς μπορεί να πραγματοποιηθεί μια έκπτωση.

Δεν ακολουθείτε πολιτική επιστροφής χρημάτων στα δίδακτρα.

Τα δίδακτρα καταβάλλονται σε τραπεζικό λογαριασμό του ΕΛΚΕ του ΕΑΠ, με τα παρακάτω στοιχεία:

-Αριθμός λογαριασμού (IBAN): GR84 0171 3190 0063 1915 1450 278

-Τράπεζα: Τράπεζα Πειραιώς

-Στοιχεία δικαιούχου: ΕΛΚΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Στο αποδεικτικό κατάθεσης οπωσδήποτε να αναγράφεται κωδικός έργου: 80322, το όνομα και το επίθετο του καταθέτη καθώς και ο τίτλος του προγράμματος: «Προγράμματα Διασυνοριακής Συνεργασίας: Μια Πρόκληση για τις Διασυνοριακές Περιοχές».

Πληροφορίες:

Υπεύθυνη Διοικητικής και Τεχνικής Υποστήριξη Προγράμματος

Ονοματεπώνυμο: Σαλεπάκη Ασημένια

Ιδιότητα: Μηχανολόγος Μηχανικός

Email : asimenia.salepaki@gmail.com

Το πρόγραμμα υλοποιείται με τις προδιαγραφές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με τη χρήση κατάλληλα διαμορφωμένης εκπαιδευτικής πλατφόρμας.

Η εκπαιδευτική πλατφόρμα, μέσω της οποίας θα διεξαχθεί η εκπαιδευτική διαδικασία, βρίσκεται στο σύνδεσμο: https://learn.eap.gr/

Μετάβαση στο περιεχόμενο