Συνολική διάρκεια: 50 ώρες / 3,5 εβδομάδες
Μονάδες ECVET: 2
Θεματικό Πεδίο:
1. Ανθρωπιστικών Επιστημών
2. Κοινωνικών Επιστημών
Hμερομηνία έναρξης - λήξης του προγράμματος:
Μάϊος 2022 - Οκτώβριος 2022

Μέθοδος υλοποίησης και διαδικασίες παρακολούθησης:
Πρώτος κύκλος: Μικτή: 9 ώρες με φυσική παρουσία και 41 ώρες εξ αποστάσεως
Δεύτερος κύκλος: Εξ αποστάσεως
Πληροφορίες:
Φωτεινή Καγκοπούλου
Email: ffk.fotini@yahoo.gr

Τίτλος Προγράμματος: ΕΡΕΥΝΑ – ΕΠΙΣΤΗΜΗ – ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ: από τη θεωρία στην πράξη

Συνολική διάρκεια (σε αριθμό ωρών και αριθμό εβδομάδων): 50 ώρες/3,5 εβδομάδες

Μονάδες ECVET: 2

Ενδεικτική ημερομηνία έναρξης - λήξης του προγράμματος: Μάϊος 2022-Οκτώβριος 2022

Μέθοδος υλοποίησης και διαδικασίες παρακολούθησης:

ΠΡΩΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: Μικτή: 9 ώρες με φυσική παρουσία και 41 ώρες εξ αποστάσεως

ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: Εξ αποστάσεως

Θεματικό Πεδίο

-Ανθρωπιστικών Επιστημών
-Κοινωνικών Επιστημών

Θεματικές Ενότητες του Προγράμματος:

-Τίτλος Θ.Ε.1:  Η έρευνα στις κοινωνικές επιστήμες

-Τίτλος Θ.Ε.2: Θεωρία και πράξη των ερευνητικών μεθόδων στην επιστήμη

-Τίτλος Θ.Ε.3: Διαχείριση πηγών μέσω λογιστικών εργαλείων

Χώρος/οι Διεξαγωγής Προγράμματος:

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί στην Αθήνα (κατά τον πρώτο κύκλο) σε αίθουσα του ερευνητικού ινστιτούτου ΙΔΟΣ (Ινστιτούτο Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων). Στον δεύτερο κύκλο θα υλοποιηθεί εξ αποστάσεως.

Κύριος σκοπός του εργαστηρίου είναι η απόκτηση ερευνητικών δεξιοτήτων για τους ωφελούμενους μέσω πρακτικών εφαρμογών στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας παραδείγματα και δεδομένα της πολιτικής και κοινωνικής επικαιρότητας.

Συγκεκριμένα:

Το πρόγραμμα αποσκοπεί στο να δώσει στους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες θεωρητική αλλά και πρακτική γνώση και εξάσκηση στα ακόλουθα ζητήματα:

-Σε τι μας βοηθά η γνώση ερευνητικών μεθόδων ως επαγγελματίες ή/και ερευνητές; Ποιες είναι οι κύριες σύγχρονες τάσεις;

-Τί είναι η επιστημονική δομή; Πώς οργανώνουμε τις γνώσεις και τις δεξιότητές μας σε οργανωμένο σύστημα; Πώς επιφέρουμε αλλαγές και καινοτομίες και με ποιον τρόπο; Υπάρχουν τρόποι εξάσκησης στη μεθοδολογία της έρευνας και αν ναι, ποιοι είναι αυτοί;

-Τι είναι η λογική της μεθοδολογίας; Πως μπορώ να οργανώσω την έρευνα ή την εργασία μου με βάση πρακτικές εφαρμογές της μεθοδολογίας;

-Πώς εφαρμόζονται οι καινοτομίες της ψηφιοποίησης και του διαδικτύου στην εργασία και την έρευνα;

Οι εκπαιδευόμενοι εξασκούνται σε ερευνητικές μεθόδους όπως η ανεύρεση ερευνητικών δεδομένων, η σύγκριση και αξιολόγηση ερευνητικών στοιχείων και η επιλογή των κατάλληλων αποτελεσμάτων προς τη συγκρότηση οργανωμένου λόγου και επιχειρήματος τα οποία είναι επιστημονικά ελέγξιμα.

Μετά το πέρας του προγράμματος ο/η εκπαιδευόμενος/η θα είναι σε θέση:

-Να προσδιορίζει τις βασικές ερευνητικές μεθόδους.

-Να οργανώνει την έρευνά του/της με βάση συγκεκριμένες ερευνητικές μεθόδους των κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών.

-Να ελέγχει τη μεθοδολογία και να επιλέγει την κατά ερευνητική περίπτωση λυσιτελέστερη μέθοδο και τεχνική ώστε να βελτιώνουν επί της ουσίας την ερευνητική δραστηριότητά τους.

Δεξιότητες:

Μετά το πέρας του προγράμματος ο/η εκπαιδευόμενος/η θα είναι σε θέση:

-Να συντονίζει την οργάνωση της έρευνάς τους.

-Να εφαρμόζει τις μεθόδους έρευνας με διαδικτυακά εργαλεία.

-Να σχεδιάζει το χρονοδιάγραμμα της έρευνας.

-Να διαρθρώνει επιστημονικά επιχειρήματα τα οποία καθίστανται ελέγξιμα μέσω των αντίστοιχων μεθόδων έρευνας.

Μέθοδοι:

-Διδασκαλία μέσω διαλογικών ασκήσεων,

-Ασκήσεις υπό τη μορφή debate,

-Πολυμεσικό υλικό,

-Συνεχής έλεγχος των μαθησιακών αποτελεσμάτων μέσω ερωτηματολογίων.

-Προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές και προπτυχιακές και μεταπτυχιακές φοιτήτριες και ιδιαιτέρως, φοιτούντες στις Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες,

-Δημοσιογράφοι, επαγγελματίες σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης και

-Ιδιώτες ή επαγγελματίες οι οποίοι επιθυμούν επικαιροποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων τους στο πεδίο της έρευνας πηγών, της ανάλυσης, του σχεδιασμού και της επίλυσης προβλήματος, με ταυτόχρονη χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών.

Στοιχεία Επιστημονικά Υπεύθυνου/ης

Ονοματεπώνυμο: Αναστασία Μαρινοπούλου

Ιδιότητα: Μέλος ΣΕΠ/ΕΑΠ

Email Επιστημονικά Υπεύθυνου/ης: anastasia.marinopoulou@gmail.com

Τμήμα: Θ.Ε. ΔΗΔ 43

Σχολή: Κοινωνικών Επιστημών

 

Πλήρες βιογραφικό σημείωμα Επιστημονικά Υπεύθυνου/ης

https://eap.academia.edu/AnastasiaMarinopoulou

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα Επιστημονικά Υπεύθυνου/ης

Αναστασία Μαρινοπούλου

Αποφοίτησα από το Πανεπιστήμιο του Sussex στη Βρετανία με διδακτορικό δίπλωμα στη φιλοσοφία, την πολιτική και κοινωνική θεωρία (PhD, 2006).

Οι δημοσιεύσεις μου περιλαμβάνουν τη μονογραφία Critical Theory and Epistemology: the Politics of Modern Thought and Science (Manchester University Press, 2017) και τον συλλογικό τόμο Cosmopolitan Modernity (Οξφόρδη, Peter Lang International Academic Publishers, 2015).

Πρόσφατες ερευνητικές θέσεις: Visiting Scholar - Research Fellowship at the University of Texas at Austin (ΗΠΑ, Τμήμα φιλοσοφίας και Harry Ransom Center for the Humanities, 2017) και G. Papaioannou Fellowship – Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών/Αθήνα και Princeton (Ελλάδα και ΗΠΑ, 2013-14). Η έρευνά μου εστιάζει στη σύγχρονη πολιτική θεωρία και φιλοσοφία και στις επιστημολογικές θεωρίες του ύστερου 19ου και 20ου αιώνα δίνοντας έμφαση στη συγκριτική έρευνα ανάμεσα στην κριτική θεωρία, τη φαινομενολογία, τον δομισμό, τη θεωρία συστημάτων και τον κριτικό ρεαλισμό όπως και στη μεθοδολογία της έρευνας.

Διδάσκω στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και έχω διδάξει στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου στη Γερμανία.

Είμαι κριτής δημοσιεύσεων στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό Constellations και στον βρετανικό εκδοτικό οίκο Lexington/Rowman and Littlefield για την σειρά εκδόσεων Φιλοσοφία, Θεωρία, Επιστημολογία.

Εκπαιδευτές

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα Εκπαιδευτή 1

Νικήτας-Σπύρος Κουτσούκης

Ο Νικήτας-Σπύρος Κουτσούκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων, στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Διδάσκει επίσης στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) από το 2002 και είναι μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΕΠ) στο Αγγλόφωνο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Διοίκηση Επιχειρήσεων ΜΒΑ» από το 2007. Ο κ. Κουτσούκης είναι διδάκτορας του Πανεπιστημίου Brunel (H.B.) (1999) και έχει και μεταπτυχιακό (MSc) (1995) στη Λήψη Αποφάσεων και τα Πληροφοριακά Συστήματα από το ίδιο πανεπιστήμιο. Το διάστημα 2005-2009 ήταν επίκουρος καθηγητής στο τμήμα Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Ανάπτυξης, στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Προηγουμένως ήταν Λέκτορας στο τμήμα Μαθηματικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο Brunel (H.B.) (1999-2002) και στο ίδιο διάστημα είχε διδάξει σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα στο τμήμα Επιχειρησιακής Έρευνας στο London School of Economics (LSE).

Ο κ. Κουτσούκης έχει επίσης πολυετή επαγγελματική εμπειρία ως σύμβουλος επιχειρήσεων και οργανισμών σε θέματα Πληροφοριακών Συστημάτων και έχει συμμετάσχει ως ερευνητής ή και υπεύθυνος έργου σε ερευνητικά έργα χρηματοδοτούμενα από την Ε.Ε., την Unilever κ.α.

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα είναι ποικίλα και δυναμικά και αυτήν την περίοδο εστιάζονται στην Υποστήριξη Αποφάσεων (Decision Support), τη Διαχείριση Κινδύνων (Risk Management), τα Πληροφοριακά Συστήματα (Information Systems) και την χρήση και εφαρμογή όλων αυτών σε επίπεδο δημοσίου τομέα και διακυβέρνησης. Στο τμήμα ΠΕΔιΣ έχει ιδρύσει και συντονίζει επιστημονικά την Ερευνητική Ομάδα «Πολιτική Τεχνολογία» ( http://politech.uop.gr ).

Είναι επίσης μέλος της επιστημονικής επιτροπής στο επιστημονικό περιοδικό International Journal of Decision Sciences Risk and Management ( http://www.inderscience.com/ijdsrm ) και επιμελητής της σειράς Διαχείριση Κινδύνων, Κρίσεων και Καταστροφών (Εκδόσεις Παπαζήση).

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα  Εκπαιδευτή 2

Ευστάθιος Φακιολάς

Ο Ευστάθιος Τ. Φακιολάς είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Έχει διδακτορικό από το Department of War Studies, KCL, μεταπτυχιακό  στις Διεθνείς Σχέσεις και τις Στρατηγικές Σπουδές με διάκριση από το Lancaster University και μεταπτυχιακό στη Διεθνή Πολιτική και Ασφάλεια με άριστα (9,83) και πτυχίο στις Διεθνείς Σπουδές με άριστα (9,32) από το Πάντειο. Έχει λάβει υποτροφίες, μεταξύ άλλων, από τα ΙΚΥ, Ίδρυμα Ωνάσης, ΝΑΤΟ, MacArthur Foundation and DAAD. Έχει συν-επιμεληθεί το Εξωτερική Πολιτική της Ελλάδας: Επιλογές και Προσδοκίες στον 21ο Αιώνα (Παπαζήσης, 2020) και έχει συγγράψει How a Small State Expands. Grand Strategy and Greece’s Territorial Expansion in the Balkans and Asia Minor (New York: Nova Science Publishers, 2012). Άρθρα του έχουν φιλοξενηθεί, μεταξύ άλλων, στα Ελληνική Επιθεώρηση Πολιτικής Επιστήμης, Επιθεώρηση Κοινωνικών Επιστημών, Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών, East European Quarterly, European Foreign Affairs Review, European Security, Journal of Contemporary European Studies, Journal of Slavic Military Studies, Mediterranean Quarterly, Perspectives on European Politics and Society, Southeast European and Black Sea Studies, Strategic Analysis. Διδάσκει για περισσότερα από 15 χρόνια μαθήματα μεθοδολογίας των κοινωνικών επιστημών. Πριν ενταχθεί στο Πανεπιστήμιο, εργάζονταν στη Διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού, Ανάλυσης και Σχέσεων με τους Επενδυτές της ΑΤΕbank και στη Μονάδα Οικονομικής Ανάλυσης του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς.

Τίτλος Θ.Ε.1: Η έρευνα στις κοινωνικές επιστήμες

Συνοπτική περιγραφή σκοπού και περιεχομένου της Θ.Ε.1: Σκοπός της πρώτης εισαγωγικής ενότητας είναι να εξοικειώσει τους εκπαιδευόμενους με το ποιες μεθόδους έρευνας ακολουθούν οι κοινωνικές επιστήμες. Δεύτερον, εισάγεται η ιδιαιτερότητα της σύγχρονης έννοιας της κοινωνίας και οι προσεγγίσεις που έχουν αναπτυχθεί για την κοινωνική έρευνα. Παρουσιάζονται τόσο θεωρητικές θέσεις όσο και οι συγκεκριμένες μέθοδοι έρευνας που χρησιμοποιούνται στις κοινωνικές επιστήμες. Οι εκπαιδευόμενοι ενθαρρύνονται να χρησιμοποιήσουν και να εφαρμόσουν τις θεωρητικές υποδείξεις του εκπαιδευτή μέσω μελέτης συγκεκριμένης βιβλιογραφίας και μέσω της εξάσκησής τους σε συγκεκριμένα επιστημονικά παραδείγματα.

Διάρκεια σε ώρες, Αξία σε ECVET: 10 ώρες/0,45

Υπεύθυνος εκπαιδευτής/τρια: Ευστάθιος Φακιολάς

Τίτλος Θ.Ε.2:  Θεωρία και πράξη των ερευνητικών μεθόδων στην επιστήμη

Συνοπτική περιγραφή σκοπού και περιεχομένου της Θ.Ε.2: Οι εκπαιδευόμενοι εξασκούνται σε ερευνητικές μεθόδους όπως η ανεύρεση ερευνητικών δεδομένων, η σύγκριση και αξιολόγηση ερευνητικών στοιχείων και η επιλογή των κατάλληλων αποτελεσμάτων προς τη συγκρότηση οργανωμένου λόγου και επιχειρήματος. Επίσης σκοπός της Θ.Ε. είναι να καθοδηγήσει τους ωφελούμενους στο να εξοικειωθούν με τις ερευνητικές μεθόδους, στο πως τροποποιούνται οι ερευνητικές πρακτικές και στο πως η θεωρητική κατάρτιση στα ανωτέρω ζητήματα μπορεί να διευκολύνει την ερευνητική και εν γένει επαγγελματική δραστηριότητα των εκπαιδευόμενων.

Διάρκεια σε ώρες, Αξία σε ECVET: 30 ώρες/1,10

Υπεύθυνος εκπαιδευτής/τρια: Αναστασία Μαρινοπούλου

Τίτλος Θ.Ε.3:  Διαχείριση πηγών μέσω λογισμικών εργαλείων

Συνοπτική περιγραφή σκοπού και περιεχομένου της Θ.Ε.3: Κύριος σκοπός της τρίτης σειράς μαθημάτων υπό τη μορφή εργαστηρίου (workshop) είναι η απόκτηση ερευνητικών δεξιοτήτων για τους ωφελούμενους μέσω πρακτικών εφαρμογών στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας παραδείγματα και δεδομένα της πολιτικής και κοινωνικής επικαιρότητας.

Συγκεκριμένα αποτελέσματα:

-Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες εξοικειώνονται στην αναγνώριση και εφαρμογή της μεθοδολογίας.
-Συντονίζουν την οργάνωση της έρευνάς τους.
-Μαθαίνουν τα κριτήρια πρόσθεσης και κυρίως αφαίρεσης δεδομένων εντός της έρευνας.

Διάρκεια σε ώρες, Αξία σε ECVET: 10 ώρες/0,45

Υπεύθυνος εκπαιδευτής/τρια: Νικήτας-Σπύρος Κουτσούκης

Τίτλος ενότητας

Εβδομάδα

Ώρες

ECVET

ΕΚΠΑΙΔΕΥTHΣ/ΤΡΙΑ

Θ.Ε. 1: Η έρευνα στις κοινωνικές επιστήμες

1

10

0,45

Ευστάθιος Φακιολάς

Θ.Ε. 2: Θεωρία και πράξη των ερευνητικών μεθόδων στην επιστήμη

1,5

30

1,10

Αναστασία Μαρινοπούλου

Θ.Ε. 3: Διαχείριση πηγών μέσω λογισμικών εργαλείων

1

10

0,45

Νικήτας-Σπύρος Κουτσούκης

Σύνολο

3,5

50

2

 

Διδασκαλία & Παρακολούθηση:

Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει την Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση. Κατά τον πρώτο κύκλο πραγματοποιείται σύγχρονη μάθηση μέσω διδασκαλίας με φυσική παρουσία διδασκόντων και διδασκομένων.

Κατά τον δεύτερο κύκλο, η διδασκαλία μέσω συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού και ανάπτυξη δραστηριοτήτων, προκειμένου να εξασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία των εκπαιδευόμενων.

Η διανομή του εκπαιδευτικού και υποστηρικτικού υλικού γίνεται σταδιακά και σε εβδομαδιαία βάση. Το εκπαιδευτικό υλικό βρίσκεται on-line, σε ψηφιακή μορφή, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα τοπικής αποθήκευσής του. Είναι εύκολα εκτυπώσιμο για τους χρήστες που προτιμούν το έντυπο υλικό. Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα ανάρτησης υλικού και εργασιών από την πλευρά των επιμορφούμενων προς αξιολόγηση.

Περιγραφή εκπαιδευτικού υλικού:

Το εκπαιδευτικό υλικό διανέμεται στους ωφελούμενους υπό τη μορφή παρουσιάσεων Powerpoint οι οποίες περιέχουν τα αξονικά σημεία των παραδόσεων και των εργαστηρίων. Επίσης περιέχουν ασκήσεις πρακτικής επί των οποίων οι εκπαιδευόμενοι θα οικειοποιηθούν το προς μελέτη υλικό και θα βελτιώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους. Επιπλέον, το εκπαιδευτικό υλικό περιλαμβάνει βιβλιογραφία, συνδέσμους και οδηγίες ώστε οι ωφελούμενοι να δραστηριοποιηθούν στην κατά μόνας έρευνα από τον χώρο εργασίας τους.

Τρόπος αξιολόγησης των εκπαιδευομένων:

Oι εκπαιδευόμενοι αξιολογούνται μέσω

(α) Διαδραστικών ασκήσεων οι οποίες τίθενται από τον εκπαιδευτή ή την εκπαιδεύτρια κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας και διατίθενται στη ψηφιακή πλατφόρμα για όλους τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες.

(β) Ασκήσεων μεθοδολογίας και λογικής έρευνας οι οποίες καθίστανται αντικείμενο επεξεργασίας είτε με φυσική παρουσία κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας είτε εξ αποστάσεως,

(γ) Εξάσκησης σε ασκήσεις οι οποίες δίδονται στους εκπαιδευόμενους ώστε να διορθωθούν από τους εκπαιδευτές μετά το τέλος τού Προγράμματος.

Στα παραπάνω οι εκπαιδευόμενοι λαμβάνουν σχόλια για τις επιδόσεις τους και τους πιθανούς τρόπους βελτίωσης από τον αρμόδιο διδάσκοντα. Σε όσα από τα παραπάνω προβλέπεται γραπτή δοκιμασία/εκροή τα σχόλια δίνονται γραπτώς.

Αξιολόγηση Προγράμματος

Για την αξιολόγηση των παρεχόμενων από το Πρόγραμμα υπηρεσιών σε επίπεδο εκπαιδευτικού έργου αλλά και διοικητικής και τεχνικής υποστήριξης, ο Εκπαιδευόμενος  στο τέλος του προγράμματος καλείται να συμπληρώσει ενιαίο ερωτηματολόγιο, το οποίο περιλαμβάνει συγκεκριμένους άξονες και δείκτες αξιολόγησης, που επεξεργάζεται και παρακολουθείται από την ΜΕΑΕ του Ε.Α.Π. [1]

Τύπος χορηγούμενου πιστοποιητικού

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, χορηγείται «Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης» καθώς και «Παράρτημα Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης», στα οποία αναγράφονται τα εξής στοιχεία: α) η διάρκεια του προγράμματος σε ώρες, β) η μέθοδος διδασκαλίας, γ) οι πιστωτικές μονάδες (ECVET) και δ) οι τίτλοι των θεματικών ή διδακτικών ενοτήτων του προγράμματος.

Τα πιστοποιητικά υπογράφονται από τον Επιστημονικά Υπεύθυνο του Προγράμματος, τον Πρόεδρο του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ και τον Διευθυντή του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ και θα είναι διαθέσιμα μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος. Σε περίπτωση μη επιτυχούς ολοκλήρωσης του Προγράμματος χορηγείται απλή «Βεβαίωση Παρακολούθησης». Για τη χορήγηση των πιστοποιητικών απαιτείται επιπλέον και η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων του Προγράμματος.

Λοιπές Υποχρεώσεις  Εκπαιδευομένων

Πέρα από την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, για τη χορήγηση του Πιστοποιητικού απαιτούνται τα εξής από τους εκπαιδευομένους:

-Αποπληρωμή του συνόλου των τελών συμμετοχής

-Αποδοχή συμμετοχής τους στη διαδικασία αξιολόγησης του προγράμματος

Υποχρεώσεις  Εκπαιδευτών

-Επικοινωνεί μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας με τους εκπαιδευόμενους απαντώντας σε απορίες / διευκρινίσεις που τυχόν έχουν διατυπωθεί από τους εκπαιδευόμενους.

-Αναρτά στην εκπαιδευτική πλατφόρμα ανακοινώσεις αναφορικά με το μάθημα και τον τρόπο διεξαγωγής του

-Επιλύει απορίες, κατευθύνει τους εκπαιδευόμενους στην σωστή μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού, προτείνει επιπρόσθετη βιβλιογραφία -εφόσον ζητηθεί.

-Παροτρύνει τους εκπαιδευόμενους για συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία, εφόσον διαπιστωθεί ότι κάποιοι απέχουν από την εκπαιδευτική διαδικασία.

-Ασκεί κάθε έργο ή εργασία που άπτεται της εκπαιδευτικής υποστήριξης των εκπαιδευόμενων.

-Βαθμολογεί τις ερωτήσεις ανάπτυξης (ερωτήσεις ανοικτού τύπου) και τις εργασίες των εκπαιδευόμενων.

[1] Σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ., Άρθρο 8

Απαιτούμενα τυπικά προσόντα και απαραίτητα δικαιολογητικά:

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό που έχει ασχολείται με την έρευνα. Αναμένεται ότι θα προσελκύσει επί το πλείστο προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, μεταδιδάκτορες και επαγγελματίες.

Προαπαιτούμενα δικαιολογητικά: Βιογραφικό σημείωμα και βεβαίωση παρακολούθησης σε τουλάχιστον προπτυχιακό επίπεδο.

Τρόπος επιλογής των εκπαιδευόμενων:

Τρόπος επιλογής των εκπαιδευόμενων: Στο πρόγραμμα θα γίνουν δεκτοί όλοι οι υποψήφιοι ανάλογα με τη σειρά εγγραφής τους. Ωστόσο, το πρόγραμμα απευθύνεται σε φοιτούντες σε δεύτερο κύκλο σπουδών και στελέχη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.

Αριθμός θέσεων: 25

Τρόπος εγγραφής στο πρόγραμμα:

Η εγγραφή στο Πρόγραμμα γίνεται ηλεκτρονικά με την υποβολή Αίτησης Εγγραφής στο https://apps.eap.gr/kedivim/web/

Δίδακτρα και τρόπος πληρωμής:

100€ ΕΥΡΩ ανά ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟ

Τα δίδακτρα μπορούν να καταβληθούν έως και μία δόση στον εξής τραπεζικό λογαριασμό του ΕΛΚΕ του ΕΑΠ, με τα παρακάτω στοιχεία::

-Αριθμός λογαριασμού (IBAN):GR84 0171 3190 0063 1915 1450 278

-Τράπεζα: Τράπεζα Πειραιώς

-Στοιχεία δικαιούχου: ΕΛΚΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Στο αποδεικτικό κατάθεσης οπωσδήποτε να αναγράφεται το όνομα και το επίθετο του καταθέτη καθώς και ο τίτλος του προγράμματος: «ΕΡΕΥΝΑ – ΕΠΙΣΤΗΜΗ – ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ: από τη θεωρία στην πράξη».

Προβλέπονται ειδικές εκπτώσεις για τις ακόλουθες κατηγορίες.

-Άνεργοι: 10% έκπτωση.

-Εγγραφή έως 20 ημέρες πριν την έναρξη του προγράμματος: 10% έκπτωση.

-Μέλη προσωπικού και απόφοιτοι ΕΑΠ: 15% έκπτωση.

-Ομαδική εγγραφή (τρία άτομα ή περισσότερα): Έκαστος 10%.

Κάθε υποψήφιος/α εκπαιδευόμενος/η δικαιούται έκπτωσης με βάση την ένταξή του σε μια μόνο ομάδα από αυτές που αναφέρονται στον παραπάνω Πίνακα. Σε περίπτωση που κάποιος/α υποψήφιος/α ανήκει σε παραπάνω από μια κατηγορίες από τις προαναφερόμενες δικαιούται μόνο την έκπτωση που αντιστοιχεί σε αυτή με το μεγαλύτερο σχετικό ποσοστό. Η συμμετοχή σε κάποια από τις ομάδες που δικαιούνται έκπτωσης τεκμηριώνεται με την αποστολή σχετικών δικαιολογητικών (με εξαίρεση την ομαδική εγγραφή όπου απλά θα πρέπει να αναφέρονται τα ονόματα τουλάχιστον τριών άλλων προσώπων που εγγράφονται στο πρόγραμμα).

Μετάβαση στο περιεχόμενο